Honorata Tarnowska nowym sekretarzem gminy | Konstancin-Jeziorna

Honorata Tarnowska nowym sekretarzem gminy

02-12-2024
Honorata Tarnowska

Gmina Konstancin-Jeziorna ma nowego sekretarza. W poniedziałek (2 grudnia) stanowisko to objęła Honorata Tarnowska wyłoniona w drodze konkursu. To doświadczona urzędniczka administracji samorządowej, która będzie sprawowała bezpośredni nadzór m.in. nad Biurem Rady Miejskiej oraz Wydziałem Administracyjno-Gospodarczym.  

W poniedziałek (2 grudnia) nową sekretarz gminy została Honorata Tarnowska, która w rekrutacji na to stanowisko pokonała 3 innych kandydatów. Honorata Tarnowska to doświadczona specjalistka w dziedzinie administracji publicznej. Jest absolwentką administracji na Uniwersytecie Warszawskim. Ukończyła także studia podyplomowe w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie na kierunku administracja i finanse publiczne. Nowa sekretarz ma wieloletnie doświadczenie zawodowe i związana jest z samorządem terytorialnym. W latach 2003–2022 była zatrudniona w Starostwie Powiatowym w Otwocku, ostatnio na stanowisku kierowniczki Biura Rady Powiatu (2015–2022). Honorata Tarnowska przed przyjściem do Konstancina-Jeziorny była sekretarzem gminy Kołbiel. W konstancińskim magistracie sprawuje nadzór nad wydziałami – administracyjno-gospodarczym; kancelaryjno-informatycznym, a także Biurem Rady Miejskiej i samodzielnym stanowiskiem ds. BHP.

Autor
Patryk Siepsiak

Najnowsze aktualności

  • skrzyżowanie ulic z sygnalizacją świetlną

    Już działa sygnalizacja na niebezpiecznym skrzyżowaniu

    Na skrzyżowaniu ulic Wilanowskiej i Adama Mickiewicza uruchomiono długo wyczekiwaną sygnalizację świetlną, która powstała na zlecenie Mazowieckiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Warszawie. Inwestycja znacząco wpłynie na zwiększenie bezpieczeństwa uczestników ruchu.
  • Urząd jesień

    10 listopada Urząd Miasta i Gminy będzie nieczynny

    Informujemy, że 10 listopada (poniedziałek) Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna będzie nieczynny. Nie dotyczy to Straży Miejskiej oraz Urzędu Stanu Cywilnego, ale wyłącznie w zakresie rejestracji aktów zgonu. Za utrudnienia przepraszamy.