Trwają przygotowania do gminnych dożynek. W tym roku będziemy się bawić 8 września w Opaczy. A my już teraz zapraszamy twórców ludowych, rękodzielników, producentów rolnych, przedsiębiorców oraz firmy i instytucje do udziału w imprezie w charakterze wystawcy. Na zgłoszenia czekamy do 19 sierpnia.
Po dwóch latach sołectwo Opacz ponownie będzie gospodarzem święta plonów. W tym roku gminne dożynki odbędą się 8 września na boisku przy Szkole Podstawowej nr 6. W programie imprezy liczne atrakcje dla dzieci i dorosłych. Na scenie wystąpią m.in. Wilanowska Orkiestra Dęta, Powsinanie, Cendrowianki, Łurzycanki i Jarzębina Czerwona. Podczas biesiady do tańca zagrają zespoły Mejk i Wsamras. Tradycyjnie zostaną też wręczone wyróżnienia dla rolników oraz nagrody za najpiękniejsze wieńce dożynkowe.
Zgłoszenia wystawców
Już teraz zapraszamy twórców ludowych, rękodzielników, producentów rolnych, przedsiębiorców oraz firmy i instytucje do udziału w imprezie w charakterze wystawcy. Uwaga! Od tego roku obowiązuje odpłatność za dzierżawę miejsc pod stoiska handlowe i gastronomiczne. Z opłaty zwolnione są organizacje pozarządowe oraz podmioty, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego; osoby prowadzące działalność typu non profit; jednostki sektora finansów publicznych; koła gospodyń wiejskich oraz oświatowe placówki publiczne i niepubliczne. Aby zgłosić chęć udziału w dożynkach, należy do 19 sierpnia br. złożyć Kartę Zgłoszenia (stoisko płatne lub stoisko bezpłatne – do pobrania poniżej). Można to zrobić:
- drogą elektroniczną na adres: promocja
konstancinjeziorna [dot] pl, wpisując w tytule wiadomości: „Dożynki Opacz 2024 – wystawca”.
- osobiście (w godzinach pracy urzędu) lub pocztą tradycyjną na adres: Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna, ul. Piaseczyńska 77, 05-520 Konstancin-Jeziorna z dopiskiem: „Dożynki Opacz 2024 – wystawca”.
Formalności
Ze względu na ograniczoną powierzchnię przeznaczoną pod stoiska handlowe i gastronomiczne, organizator zastrzega sobie prawo wyboru wystawców oraz rozmieszczenia poszczególnych stanowisk wystawienniczych. Pierwszeństwo udziału w dożynkach mają osoby fizyczne i podmioty z gminy Konstancin-Jeziorna. W zakresie gastronomii (stoiska z produktami wytwarzanymi i przeznaczonymi do spożycia na miejscu) organizator dopuszcza wystawców oferujących m.in: lody, kawę, watę cukrową, popcorn, gofry, słodycze, zapiekanki, hamburgery, potrawy z ziemniaka itp.). Zgłoszenia z ofertą: ciast, dań z grilla oraz napojów alkoholowych i bezalkoholowych nie będą rozpatrywane.
Opłata
O fakcie dopuszczenia do udziału w wydarzeniu organizator poinformuje wystawcę mailowo na adres podany w karcie zgłoszenia lub telefonicznie. Potem – do dnia 2 września 2024 r. – należy uiścić opłatę (zgodnie z kartą zgłoszenia) na konto bankowe Gminy Konstancin-Jeziorna o numerze: 10 8002 0004 0200 1111 2002 0060 tytułem: „Dożynki Opacz – 8 września 2024 r. – stoisko handlowe/reklamowe oraz imię i nazwisko wystawcy lub nazwa firmy”. Wystawca zobowiązany jest do przedstawienia potwierdzenia dokonania przelewu – przesyłając je na adres e-mail: promocjakonstancinjeziorna [dot] pl (podając w tytule wiadomości: „Dożynki – opłata”) lub okazując organizatorowi w dniu dożynek. Wystawca, który dokonał płatności i wskazał dane, w tym numer NIP, otrzyma fakturę.
Dodatkowe informacje
Prosimy o zapoznanie się z zamieszczonymi poniżej „Ogólnymi warunkami udziału w charakterze wystawcy w Dożynkach Gminnych w Opaczy". Więcej szczegółowych informacji można uzyskać w Wydziale Promocji i Współpracy Zagranicznej pod nr. tel.: 22 484 24 41 (w godzinach pracy urzędu).