Urząd nieczynny 2 maja, ale otwarty w sobotę 13 maja | Konstancin-Jeziorna

Urząd nieczynny 2 maja, ale otwarty w sobotę 13 maja

04-04-2023

Uprzejmie informujemy, że 2 maja (wtorek) Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna będzie nieczynny. W ratuszu, w godz. 9.00–15.00, dyżur będzie pełnił jedynie pracownik Urzędu Stanu Cywilnego odpowiedzialny za rejestrację aktów zgonu. Straż miejska pracuje w tym dniu bez zmian.

2 maja (wtorek), zgodnie z zarządzeniem burmistrza gminy Konstancin-Jeziorna, będzie dniem wolnym dla pracowników konstancińskiego magistratu. Tego dnia Urząd Miasta i Gminy będzie nieczynny. W ratuszu, w godz. 9.00–15.00, dyżur będzie pełnił tylko pracownik Urzędu Stanu Cywilnego odpowiedzialny za rejestrację aktów zgonu. Straż Miejska w Konstancinie-Jeziornie pracuje w tym dniu bez zmian.

W zamian za dzień wolny 2 maja konstancińscy urzędnicy przyjdą do pracy w sobotę 13 maja. W tym dniu ratusz będzie czynny w godz. 8.00–16.00, a Biuro Obsługi Mieszkańca w godz. 9.00–15.00. Za wszelkie niedogodności przepraszamy.

Autor
Julita Wołoszyńska-Matysek

Najnowsze aktualności

  • Dzieci bawiące się klockami, siedzą na podłodze w przedszkolu.

    Rekrutacja uzupełniająca do przedszkoli i oddziałów…

    W poniedziałek (5 maja) rusza nabór uzupełniający do miejskich przedszkoli oraz oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych. W dziewięciu placówkach dostępnych jest jeszcze łącznie 109 wolnych miejsc. Wnioski można składać wyłącznie drogą elektroniczną.
  • Na górze czerwony napis meteo alert poprzedzony wykrzyknikiem. Obok niego logo Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej – niebieski okrąg z białymi literami IMGW, poniżej niebieski napis burze. W tle fragment granatowego parasola oraz krople deszczu.

    Alert meteo pierwszego stopnia: Burze z gradem

    Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej wydał ostrzeżenie pierwszego stopnia przed burzami. Alert obowiązuje od godz. 17.00 w piątek (2 maja) do godz. 1.00 w sobotę (3 maja). Służby apelują o zachowanie szczególnej ostrożności i śledzenie komunikatów.