Spotkanie informacyjno-szkoleniowe dla organizacji pozarządowych | Konstancin-Jeziorna

Spotkanie informacyjno-szkoleniowe dla organizacji pozarządowych

23-11-2023
fot. Freepik

We wtorek (28 listopada) w konstancińskim magistracie odbędzie się spotkanie informacyjno-szkoleniowe dla organizacji pozarządowych dotyczące pozyskiwania dotacji. Jego uczestnicy dowiedzą się m.in. kto może ubiegać się o wsparcie z budżetu gminy oraz jak prawidłowo rozliczy dotację. Początek o godz. 16.00. Wstęp wolny.  

28 listopada o godz. 16.00 w sali konferencyjnej nr 8 w konstancińskim magistracie (ul. Piaseczyńskiej 77) odbędzie się spotkanie informacyjno-szkoleniowe dla organizacji pozarządowych działających na terenie gminy Konstancin-Jeziorna. Ma ono za zadanie przybliżyć tematykę pozyskiwania dotacji na postawie ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie. Jego uczestnicy dowiedzą się m.in: kto może ubiegać się o dotację z budżetu gminy na realizację zadania publicznego, jakie wydatki mogą być finansowane z dotacji, a także w jaki sposób należy rozliczyć taką dotację i udokumentować osiągnięte rezultaty.

Na szkolenie zaproszeni są wszyscy zainteresowani, w tym – przede wszystkim – przedstawiciele organizacji pozarządowych działających na terenie gminy Konstancin-Jeziorna.

 

 

 

 

Autor
Natalia Poncyljusz

Najnowsze aktualności

  • Zdjęcie grupowe różowy październik

    Różowy Październik w gminie Konstancin-Jeziorna

    W gminie Konstancin-Jeziorna październik nabiera barw nadziei i solidarności. Urząd Miasta i Gminy włączył się w ogólnopolską kampanię Różowy Październik, przypominającą, że profilaktyka i świadomość to najskuteczniejsza broń w walce z rakiem piersi.
  • kobiety w sukniach stoją z mężczyzną na czarnej scenie

    Nagrody dla dyrektorów i nauczycieli z okazji Dnia Edukacji…

    Władze Konstancina-Jeziorny w poniedziałek (13 października) wyróżniły dyrektorów i nauczycieli gminnych szkół podstawowych oraz przedszkoli. Nagrody burmistrza z okazji Dnia Edukacji Narodowej otrzymało łącznie 26 osób.