Przed nami kolejny kluczowy etap tworzenia „Strategii rozwoju gminy Konstancin-Jeziorna 2040+”. 21 lutego odbędą się warsztaty diagnostyczne, podczas których interesariusze będą pracować nad koncepcją marki i produktu turystycznego. Zapisy na nie ruszają 7 lutego – serdecznie zapraszamy do udziału.
Szanowni mieszkańcy, przedsiębiorcy, przedstawiciele organizacji pozarządowych i pasjonaci lokalnego rozwoju zapraszamy 21 lutego (piątek) na warsztaty diagnostyczne, podczas których wspólnie zastanowimy się nad:
- wizerunkiem miasta – co wyróżnia Konstancin-Jeziornę i konstytuuje jego „ducha miejsca”?
- kierunkami rozwoju turystyki – co stanowi o atrakcyjności miejskiego produktu turystycznego?
- osobowością marki miasta – czy nasze miasto jest „odkrywcą”, „opiekunem”, a może „twórcą” i co z tego wynika?
Ramowa agenda warsztatów:
Moduł 1: Diagnoza wizerunku miasta
- Burza mózgów: Jak postrzegamy Konstancin-Jeziornę – więcej niż tylko uzdrowisko?
- Analiza mocnych i słabych stron wizerunku miasta.
Moduł 2: Turystyka – szanse i wyzwania
- Tworzenie mapy potencjałów turystycznych.
- Dyskusja: Jakie bariery utrudniają rozwój oferty turystycznej?
Moduł 3: Wypracowanie wstępnych założeń marki miasta poprzez kreatywną eksplorację jej osobowości, wartości i archetypów
- Gra: „Czy Konstancin jest kobietą?” – personifikacja miasta.
- Definiowanie wartości miasta za pomocą metafory DNA.
Wypracowane na spotkaniach materiały posłużą do definiowania rozwiązań strategicznych w w/w obszarach w ramach dalszych prac nad strategią rozwoju gminy. Warsztaty poprowadzi Adam Mikołajczyk – ekspert Fundacji Miasto z ponad 20-letnim doświadczeniem w marketingu terytorialnym oraz projektach dotyczących rozwoju turystyki. Początek o godz. 16.30 w sali posiedzeń Urzędu Miasta i Gminy (ul. Piaseczyńska 77). Obowiązują zapisy. Rejestracja na warsztaty rozpocznie się 7 lutego i będzie prowadzona za pośrednictwem strony internetowej www.strategia.konstancinjeziorna.pl zakładka Zaproszenie na warsztaty.