Wieloosobowe stanowiska | Konstancin-Jeziorna

Wieloosobowe stanowiska

Wieloosobowe Stanowisko ds. Działalności Gospodarczej

Do zakresu Wieloosobowego Stanowiska ds. Działalności Gospodarczej należą sprawy:

  • ewidencjonowanie działalności gospodarczej – wpisy do ewidencji działalności gospodarczej;
  • zmiany w ewidencji działalności gospodarczej:
    • przygotowywanie decyzji o wykreśleniu z ewidencji działalności gospodarczej;
    • przygotowywanie decyzji o umorzeniu działalności gospodarczej;
    • przygotowywanie decyzje o wygaśnięciu wpisów i zezwoleń w rejestrze działalności gospodarczej;
    • przygotowywanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych, naliczanie opłat za wydane zezwolenia;
  • prowadzenie postępowań w sprawie cofnięcia zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych;
  • przygotowywanie licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką;
  • prowadzenie spraw związanych z targowiskiem miejskim w zakresie zatrudniania inkasentów zakupu i dystrybucji bloczków opłaty targowej.
     
Wieloosobowe Stanowisko ds. Kadr

Do zakresu Wieloosobowego Stanowiska ds. Kadr należą sprawy:

  • prowadzenie akt i spraw osobowych organów gminy, urzędu oraz kierowników jednostek organizacyjnych gminy;
  • prowadzenie spraw związanych z gospodarką etatami i funduszem płac;
  • prowadzenie dokumentacji dotyczącej dyscypliny pracy (lista obecności, karty urlopowe, ewidencja czasu pracy);
  • prowadzenie spraw emerytalnych, rentowych;
  • współpraca ze stanowiskiem ds. bezpieczeństwa i higieny pracy w zakresie spraw pracowniczych;
  • składanie na wezwanie sądu urzędowo poświadczonych dokumentów w celu  odtworzenia  akt sądowych;
  • udzielanie informacji niezbędnych do prowadzenia egzekucji;
  • udzielanie pomocy i informacji organom rentowym;
  • prowadzenie spraw związanych ze służbą przygotowawczą pracowników samorządowych;
  • sporządzenie planu odpisu na Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych na rok budżetowy;
  • sporządzenie wykazu pracowników uprawnionych do otrzymania dofinansowania z ZFŚS do indywidualnego wypoczynku dla pracownika oraz  dziecka w wieku do lat 14.
     
Wieloosobowe Stanowisko ds. Technicznego Utrzymania Obiektów

Do zakresu Wieloosobowego Stanowiska ds. Technicznego Utrzymania Obiektów należą sprawy:

  • zapewnienia prawidłowego utrzymania stanu technicznego budynków, lokali, budowli i innych obiektów znajdujących się na nieruchomościach, na których posadowione są niniejsze budynki:
    • ratusza przy ul. Piaseczyńskiej 77,
    • willi Kamilin przy ul. Piłsudskiego 42,
    • willi Gryf przy ul. Sobieskiego 13,
    • willi Halinówka przy ul. Warszawskiej 32,
    • lokalu przy ul. Warszawskiej 23,
    • domu ludowego w Gassach,
    • domu ludowego w Czernidłach,
    • domu ludowego w Habdzinie,
    • domu ludowego w Bielawie,
    • domu ludowego w Cieciszewie,
    • domu ludowego w Słomczynie,
    • świetlicy wiejskiej w Dębówce,
    • świetlicy wiejskiej w Kawęczynku,
    • świetlicy wiejskiej w Ciszycy,
    • świetlicy wiejskiej w Parceli,
    • świetlicy wiejskiej w Łęgu,
    • świetlicy wiejskiej w Piaskach,
    • budynku OSP w Skolimowie,
    • budynku przy ul. Anny Walentynowicz 24 (parter),
    • budynku w Kępie Okrzewskiej,
    • budynku OSP Jeziorna,
    • budynku OSP Opacz,
  • zgodnie z art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. li 86) w tym m.in.: zapewnienia wykonywania przewidzianych przepisami prawa i DTR przeglądów i obsług serwisowych funkcjonujących urządzeń i instalacji (ogrzewania – chłodzenia, wentylacji, instalacji wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej, sygnalizacji pożarowej, oświetlenia ewakuacyjnego, instalacji niskoprądowych, dźwigów osobowych itp.);
  • opracowywania planów/harmonogramów wykonywania prac serwisowych i przeglądów oraz sporządzania raportów ze stanu ich realizacji;
  • nadzorowania bieżącej eksploatacji urządzeń technicznych budynków i koordynowania prac z tym związanych;
  • planowania budżetu i prac związanych z modernizacją i wymianą infrastruktury budynków;
  • prowadzenia książek obiektów budowlanych dla poszczególnych budynków;
  • prowadzenia ksiąg urządzeń technicznych podlegających dozorowi Urzędu Dozoru Technicznego;
  • wykonywania innych czynności związanych z techniczną eksploatacją budynków.